/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hente enheder?
Fra : TheOsirisDK
Vist : 503 gange
10 point
Dato : 08-01-06 19:44

Hvad er det?

Jeg bruger Nero Express 6.6 og hver gang jeg vil "tilføje" en video/lyd fil får jeg at vide at jeg ikke har den krævede "hente enhed"

(btw, da der ikke var et forum til Nero, og da "hente enhed" lyder M$ agtigt lagde jeg den her)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 20:03

kommer der ingen advarsel om at du måske skal installere et eller andet - enten foroven eller helt forneden ?????? (eller i form af en pop-up ) ????????

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 08-01-06 20:36

Nope... soger bare at der ikke er nogen hente enhed tilgængelig... hvorefter den giver valget at "afslutte"...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 22:10

det lyder for mig som om du har haft et program til netop de filer du har afinstalleret og nok ikke har fået alt ud fra - kan det ikke passe ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-06 22:37

Prøv at slette Nero. Rens din registreringsdatabe med en reg.cleaner og geninstaller Nero.

En freeware reg.cleaner finder du her : http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

VIGTIGT -> Fjern kun hvad der er mærket som : Safe to delete ..når du har scannet med progammet!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-06 22:39

registreringsdatabe ??? ...registreringsdatabase ..for pokker

..som er dér; alle dine Windows-indstillinger og oplysninger om installerede programmer befinder sig

</MOLOKYLE>