/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Spørgsmål
10  hcma 5057
Brug af skins til Winamp?
Fra : Ascom_6230
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 08-01-06 19:19

Jeg har downloadet et skin fra Winamp.com
Men hvordan tager jeg det i brug?
Min Winamp verison er 5,112.

PFT

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-01-06 19:25

Klik på Winamp logoet i venstre hjørne skroll ned til "skins"
Vælg skin browser og der burde den nu ligge!!

Gert

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-06 19:30

Du skal finde din mappe der hedder winamp - denne computer - programmer - så skulle din mappe være der. Åben mappen skins og læg den nye der. Genstart winamp, helt oppe i toppen af winamp, der hvor der står winamp - højreklikker du, så kommer der et rullegardin frem, næsten neders står der skins, og der skal du så trykke på den nye du lige har lagt ind.... hvis jeg fik det forklaret rodet, så sig til, så måske jeg kan gøre det bedre

Kommentar
Fra : Ascom_6230

Dato : 08-01-06 21:36

Nordsted1 -> Nej, jeg kan godt forstå det.
Men det virker ikke.
Skal den ikke pakkes ud?
Jeg har taget et billede af min skærm, ved godt det er lille, men kan desværre ikke oploade mere end 250 Kb.

http://www.stalkerzone.dk/upload/Skins2.bmp

Håber det kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 08-01-06 22:20

Ascom... Nu har jeg selv lige prøvet at få en ny skind, og der var ingen problemer (så nu må jeg lige komme tilbage til den jeg havde før, for det var da en meget fancy en jeg fik der), nå men du går igen ind i toppen af winamp, højreklikker, på rullegardinet, - get more skins - downloader den du vil ha' og beder om at den skal installeres med det samme, sådan gjorde jeg, og fik den, ikke noget med at finde i mappe eller pakke ud, vi har samme version af winamp

Kommentar
Fra : Ascom_6230

Dato : 09-01-06 19:38

Hvordan beder du den om at installere den med det samme?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-06 19:41

Der kommer en boks frem, hvor jeg blev spurgt om jeg ville åbne eller gemme, jeg valgte åben

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 09-01-06 20:21

Du er nød til at gemme skins på PC'en, for at din Winamp kan finde/bruge den

Gert

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 09-01-06 20:23

Og som Nordsted skriver, bør du søge og downloade den via Winamp, for så går det hele meget lettere!!

Gert

Godkendelse af svar
Fra : Ascom_6230

Dato : 21-01-06 15:03

Nu virker det. Det var åbenbart den skin jeg ville have, som ikke virkede. Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-06 15:23

Ascom.... selv tak, men det er da irriterende, at lige den skin du ville ha, ikke virkede