/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Oploadning af websted
Fra : neptun4me
Vist : 1001 gange
200 point
Dato : 08-01-06 18:32

Jeg kan pludselig ikke oploade på mit Websted længere,(TDC) jeg bruger
Frontpage til redigering og oploadning.

Placering af fjernwebsted http://........ (mit værtsnavn), men den
skriver kan ikke åbne fjernwebsted.

Mit websted er http://home20.inet.tele.dk/sikker/

Har også prøvet FTP i Totalcommander, men det kan heller ikke få fat i
serveren, jeg har prøvet TDC support, men de yder ikke support til
sådan noget, desværre.

Med håb om jeg kan finde hjælp herinde.

Venligst

Henning

Accepteret svar
Fra : mpjc

Modtaget 110 point
Dato : 08-01-06 18:39

Understøtter serveren Frontpage?

Kommentar
Fra : neptun4me

Dato : 08-01-06 18:47

Jeg har altid brugt frontpage til oploadning, så med mindre TDC har lavet det om, ja det tror jeg ikke at de har.

Godkendelse af svar
Fra : neptun4me

Dato : 08-01-06 18:48

Tak for svaret mpjc.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 08-01-06 18:54

HHm, så er det vel ikke det som er fejlen.
Nu bruger jeg desværre ikke frontpage eller hosting hos tdc... så jeg har desværre ikke langt mærke til noget.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-01-06 18:59

Ja selvfølgelig understøtter websitet Frontpage, han skriver jo at det er et eksisterende websted han vil uploade til. Jeg går ud fra at han har brugt Frontpage hele tiden.
Nå så til problemet.
Har du prøvet flere gange. det kan jo ske at TDC's server bare ikke lige virker?
Jeg har ikke selv erfaring med upload til en webserver, kun til en intranetserver.
Har du evt. ændret i indstillingerne for fjernwebsted?
Kan du åbne webstedet via menupunktet filer-->Åben websted?
Har du passwordbeskyttelse på?
Ligger dit domæne hos TDC? Så bør de vel kunne hjælpe dig.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 08-01-06 19:06

1. Serveren kan ikke være nede... Da man kan se siden

2. Det kan tænkes at der en fejl i websted-indstillingerne...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-01-06 23:41

Halløjsa neptun4me
Hvad var så lige fejlen????????????

Kommentar
Fra : neptun4me

Dato : 09-01-06 06:43

Hej
Jeg sidder her og bander mig selv langt væk, tænk sig det var en simpel fejl, havde skrevet http:// foran værtsnavn i stedet for ftp:// Ja, jeg sidder her og tager mig til hovedet, at jeg skulle spilde op til flere nattesøvne, bare for det.

Men ellers mange tak for hjælpeforsøgene.

Henning

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-01-06 23:25

Halløjsa du ved vel at frontpage kan indstilles til automatisk at huske sidst åbnede websted???