/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Mangler et kranium....
Fra : Harbo21
Vist : 4756 gange
100 point
Dato : 08-01-06 16:41

Hejsa,,,,
Ville lige hører om der sidder nogen derude, som kan hjælpe med at finde et kranium og hvor meget den kan koste,,

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-01-06 16:50

Hvis det er et kranium fra et menneske såååeeeee!!!!! tror jeg det bliver svært for ikke at sige umuligt...
Men prøv dog den lokale graver he he he ....Ja du kunne evt selv starte som en og få alle de andre reservedele du måtte ønske...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-06 16:55

Denne forretning har ry for at skaffe de særeste ting hjem

http://home20.inet.tele.dk/wassar/Produkter.htm

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-01-06 17:01

http://www.skullsunlimited.com/

her har de alle de kranier du måtte ønske ..

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-06 17:02

Et ægte kranium kan du næppe købe nogle steder - i hvert fald ikke legalt.

Men du kan købe en vellignende model her: http://www.eanatomi.dk/index.php?page=products&main_id=1&sub_id=66

Helt billigt er det dog ikke.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 08-01-06 17:15

For et stykke tid siden,var der en taxa chauffør der tabte hovedet---så måske

Godkendelse af svar
Fra : Harbo21

Dato : 08-01-06 17:34

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 08-01-06 17:39

For mange år siden var min ven i Grønland og arbejde, der oppe er der mange gamle grave under en bunke sten, hvor man kan se skelet og kranier ligge, han var så "Dumdristig" at tage et kranie med til Danmark og det stod i mange år på hans reol og gloede, min kone var meget forarvet over det og sagde en dag vil du blive ramt af hævn. 1 år senere fik han en stor hjernesvulst, blev opereret og overlevede senere fik han en hjerneblødning og sidder nu som forholdsvis ung, som en grønsag på et plejehjem, kraniet er der ingen der ved hvor er nu, han husker ikke noget mere selv.
Det var min historie om et RIGTIGT kranie-

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-01-06 18:30

Jeg har en ven der var kirkegårds graver.Han fant hodeskaller af og til.Som han forærede venner og kendte. Så du kan spørge graveren på en kirkegård.
alimak

Kommentar
Fra : snapela

Dato : 11-06-08 10:54

jeg har et kranium det er ægte det kan du købe