/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
e-mail, når man har et indlæg
Fra : ingelh1
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 07-01-06 22:45

Jeg har pt to indlæg/spørgsmål på kandu.
Der står, at jeg får en e-mail, når der er nye kommentarer til indlægget.
Det har jeg også fået ved tidligere indlæg, inden kandu blev ændret.
Efter at kandu er ændret, får jeg det ikke. Jeg har samme e-mailadresse, den ender ganske vist på .tv, så den er lidt anderledes end de fleste.
ER DER ANDRE DER HAR HAFT PROBLEMER AF DEN ART ???
Jeg har endda mailet spørgsmålet til kandu, men de svarer ikke.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 22:50

Måske har du puttet kandu i et spamfilter? Jeg får da mail!

Kommentar
Fra : ingelh1

Dato : 07-01-06 22:51

jeg har ikke et spamfilter

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-01-06 22:52

Ingen problemos her heller... Få de mails til de fora jeg er tilmeldt til og kommentar/svar på de spørgsmål jeg har stillet. Også at ens tip er færdigbedømt.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-01-06 22:53

Hej ingelh1

Lidt af det samme problem havde jeg. Derfor gik jeg ind på "Vis dine favoritter" og opdaterede mine krydser hvor de manglede.

Venlig hilsen iah

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 22:54

Det kan være jo være din udbyder har? Mails fra Kandu er blevet ændret efter omlægningen så de nu indeholder et billede der kan identificere brugeren!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-01-06 22:56

Hej igen ingelh1

De var selvfølgelig ikke farvoritter, det var selvfølgelig interesser, undskyld...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-06 23:05

det er da ikke samme email adresse når den ender på tv hvis den ikke har gjort det gør

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 23:18

Godt udregnet miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 00:02

jamen sådan må det jo hænge sammen - og gør skulle være før -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 00:03

ingelh1 - sørg for at kandu får besked om den nye email adresse - den kan du forandre under din profil

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-06 00:41

Der står da ingen steder, at spørgeren har ændret sin e-mailadresse mirit

Men ingelh1

Hvis du går ind i din profil, og klikker rediger profil, så kan du se om der er sat flueben om, at du ikke ønsker at modtage mails fra Kandu.
det er noget nyt, at man kan fravælge mails....Hurra for det

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 11:01

dova - du kan have ert - har du sikkert -

har lige forsøgt at skrive i ingelh1´s to andre spørgsmål for at se om der dukker mail op

forresten svært at fjerne flueben og få det til at virke tilmed

Kommentar
Fra : ingelh1

Dato : 08-01-06 12:31

e-mailadressen er den samme.
men jeg prøver at gøre som I har beskrevet.

Kommentar
Fra : ingelh1

Dato : 08-01-06 12:37

Jeg har nu været inde i ændre profil.
Jeg har sat flueben i ønsker at modtage nyhedsbrev, der var flueben i modtage mail på spørgsmål.
Det fjernede jeg og satte det igen.
Nu må jeg se hvad der sker.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-01-06 13:24

Nåååh, -jeg får TO mails for hvert indlæg... Du må da godt få nogle af mine mails...

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelh1

Dato : 23-01-06 18:38

Det var egentlig et spørgsmål til debat og det har løst sig selv