/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Vil i fuppes
Fra : Teil
Vist : 879 gange
100 point
Dato : 07-01-06 17:18

Jeg vil starte et pyramidespil.
I skal bare sætte penge ind på min konto.
Så ordner jeg resten.
Meld jer her med navn og mailadresse.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-01-06 17:24

JAAAHHHHHH!!!!!!!! endelig et tip(spørgsmål) som der er kød på...Det her er S.. da til at forstå og ikke som når regeringen kommer med et forslag om skattelettelser det ene sted og en skatte øgning (det dobbelte) et andet sted.....
Godt gået Teil.............
Nu er det bare det at jeg er insolvent.......HMMMMMMMMMM er jeg så stadig aktuel????? Du tager vel gerne tomme flasker hvis jeg ikke har andet ikk' oss???

mvh sverola

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-06 17:26

Her Teil der er 100 fra mig. Jeg stoler selvfølgelig på at du vil administrere dem som om det var dine egne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-06 17:29

I er med i fupspillet.
Som de første tilmeldte får i 500 points.
Alt kan investeres.
Hvis det går godt, kører jeg mercedes om en uges tid.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-06 17:34

Næh, du kommer til at køre i sådan en her http://www.galleria.ferrari.com/

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-01-06 17:42

jeg tror at det er denne Mercedes du mener at have om en uge????!!!!!! http://www.mocpages.com/moc.php/4171
Eller ???

mvh sverola

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-06 17:44

Jeg vil godt investere en gammel haveslange (kun utæt 3 steder).
Jeg vil bare ha' en gul, og så kan vi køre stockcar ned på stranden, det bli'r skægt.
Her er så mine data.
anders@and.dk
Æblevej 8
Andeby
telefon haves
konto 1K2L3O4V5N67890

Ps. Jeg glæder mig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-01-06 19:14

Fedt

Hvad med 100 snebolde, det er på høje tid de bliver investeret fåør temperaturen stiger på Børsen.

Data

Fedtsyl@snydt.dk
Fidusmagervej 7
Dannevirke
konto

Jeg kan næsten ikke vente med at tjekke min konto.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-06 19:29

Teil - er der koldt på toppen........................................... af den pyramide.
af hensyn til skattevæsnet vil jeg hellere ha' den "orange"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-06 20:01

Et investeringstip
http://www.topsil.com/1

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 20:16

Hvem er det nu lige, der er blevet fuppet.

Er det Teil eller emesen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-06 22:21

ans
fuppet? hvem?
du fremstår som Error på min skærm.
Har du ondt i halsen?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-06 22:55

Denne bruger
kan kun ses
hvis du ikke
er blacklistet.

Sådan står der i stedet for et ikon som var [ ANS WAR ] og tilhørte Ans.
Nå jeg må nok finde en ny til at skubbe min Farrari

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 08-01-06 16:15

Tak for svaret emesen.
Non blacklisted.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 16:24

Teil

Jeg havde heller ikke blacklistet, det var bare et logo, der skabte stor forvirring i går

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-06 19:55

Ahhh det var dejligt. Det er altså ikke så sjovt at blive blacklistet, så tænk jer om inden i gør det.
(Det minder mig lidt om Jørgen Ryg's "Nytårsløjer")
Ok Ans - så skal vi køre Ferrari. Vi kan vel skiftes til at skubbe --------------jeg skubber ned ad bakke.