/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingenting i menulinien?!??!
Fra : Nosferatu
Vist : 349 gange
50 point
Dato : 07-01-06 14:36

hej jer derude,

Jeg har windows xp på computeren. Da jeg synes det ligner noget min 7-årige bror kunne have designet, valgte jeg at skifte skin til mac os x. Det fungerede fint, indtil jeg en dag besluttede mig for kort at skifte tilbage til det originale xp. Det blev min død. For nu viser den ikke åbne vinduer på menu-linien. Fx kan jeg ikke have et messenger-vindue kørende, for jeg kan ikke se når personen skriver til mig (så plejer kassen i menu-linien jo at blinke en eler anden farve). Det er ret irriterende, for jeg kan heller ikke skifte mellem flere vinduer uden at skulle minimere og maximere hele tiden :'(

Håber I kan hjælpe mig!

Nosferatu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-06 14:52

Du kunne jo prøve at lave en systemgendannelse til et tidspunkt før du foandrede det til mac os x.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Nosferatu

Dato : 08-01-06 13:55

Som sagt, så gjort. Men så er det hele jo tilbage ved xp skin. Og når jeg så installerer flyakite os x igen, opstår det samme problem ! øv øv og atter øv!!!

Andre der evt. kunne hjælpe mig?

Nosferatu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 14:08

Jeg skrev det om systemgendannelse fordi du skrev
Citat
Det fungerede fint, indtil jeg en dag besluttede mig for kort at skifte tilbage til det originale xp. Det blev min død.

Det kan jo tænkes at der er en fejl i flyakite os x

//bentjuul

Kommentar
Fra : Nosferatu

Dato : 08-01-06 15:39

Det kan selvfølgelig også være det. Prøver at hente en anden version og ser om det hjælper.

Nosferatu