/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
microsoft jet enigne 4.0
Fra : Chrillemand
Vist : 697 gange
50 point
Dato : 06-01-06 22:51

Efter jeg afinstallerede et eller andet program, kaldet collected works, blev mit Music Libary corrupt fra Creative MediaSoruce.. Og så vil den have jeg skal hente det pågældene program, for at ordne det hele.. Det har jeg så prøvet, men den lægger sig en opdatering der er ældre end det jeg kører med ny.. kører sp2 nu.. hva satan gør jeg?

Har løst problemet en gang, men kan sku ikke få det til at virke den her gang..

Håber i vil hjælpe.

\\Chrille

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-01-06 23:20

HEJ - Hvis problemmet skyldes at det gammel ikke helt er væk og du ikke kan indstaller det nye kan du måske for det væk med regcleaner - ved at se efter nøgler - der stædig er der -
http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=460&file=9&evp=918d178ce8f53361a121db92cc3c7d2e
ellers kan en forsøg med en systemgendannelse der kan fortrydes ,måske hjællpe.
eller forklar lidt nemmere

Accepteret svar
Fra : jacob_waino

Modtaget 50 point
Dato : 06-01-06 23:24

Jeg ville råde dig til at downloade programmet TuneUp Utilities 2006. Dette prgram rydder op i den registringsdatabase og ligelede scanner systemet efter programmer der stadig ligger på computeren, men som ikke kan bruges pga. tidligere afinstallering.

Jeg mener også der er en UnInstaller med i programmet der ikke kigger så meget på om det den afinstallere er i konflikt med noget andet program. Men må indrømme at det er ved at være længe siden jeg har brugt det program.

Jeg er - næsten - sikker på at du slipper af med problemet vedr. konflikten mellem en tidligere version af en program.

Håber det lykkedes

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 22-02-06 21:44

Tak for svaret jacob_waino.

hehe, ja, det er vist lang tid siden... og jeg kan ærlig talt ikke huske hvad fanden det var jeg gjorde.. men jeg fik det til at virke.. skulle ikke undre mig om jeg kørte et regprogram.. kan ikke huske det.. men det virker... så.. tak for ulejligheden...

mvh Chrille