/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
dmoz.org
Fra : kondivand
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 06-01-06 14:50

Er der nogen der ved om man bliver straffet af dmoz, hvis man ansøger om optagelse i flere kategorier, hvis de vel og mærke er relevante ?

God weekend.

Kommentar
Fra : cyrus25

Dato : 10-01-06 12:58

Så vidt jeg ved så kan du ligge din side i alle de kategorier du vil, men det vil ikke virke. Når den er tilføjet en gang så er det det!!!

Hvis det er fordi du vil frem i søgemaskinerne så skal du prøve at ligge din kræfter i SEO og her kan jeg anbefale at du tilmelder dig nyhedsbrevet hos http://www.entireweb.com/ . De har mange geniale tips til hvordan du bedst gør dette!

Du kan også købe dig til meget hos de mange firmaer der lover at du vil blive nr. 1 hos google og alle de andre, men de er fuld af l**t.

Jeg vil gerne hjælpe dig hvis det er det du gerne vil opnå! Du kan skrive til mig her.... admin@zeeks.dk