/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
isdn-forbindelse
Fra : fredag
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 06-01-06 09:11

Hej,
hvis man har isdn-forbindelse og er ved at købe ny computer, skal man så tage hensyn til noget med hardwaren i den nye computer. Skal der være modem i ??

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-01-06 09:13

Hvis du ikke har et isdnmodem i forvejen, skal du have et i pcèn, du kan godt bruge et almindeligt analog modem, det vil dog gå knapt så stærkt.

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 06-01-06 09:16

Jeg har et isdn-modem som har fungeret udmærket til den gamle computer.

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-06 09:18

Så er der ikke noget, du skal tage hensyn til, andet end, der skal være en comport på maskinen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 09:18

Fredag..... jeg har et isdn-modem du må få. Det skal tilsluttes en comp port. Hvis du er interesseret, så kan du give mig din adresse ved at skrive et privat indlæg til mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 09:19

Nååå, jeg kan se nu, at det er klaret. God week-end

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 06-01-06 09:21

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-01-06 09:27

Selv tak og en god weekend herfra.