/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Serien LOST 1 og LOST 2
Fra : Odense
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 05-01-06 21:06

Hey

Kan man finder alle LOST 1 på net eller butik et sted ?

LOST 2 udkommer den for først gang i DK/Hele verden nu!, eller er den blevet vis i USA ?

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 05-01-06 21:22

Første sæson kan købes flere steder i landet, jeg har hvertfald set den både i stereostudiet og axel musik.
Sæson 2 har kørt i USA og jeg har set op til afsnit 11.. trust me, den bliver ikke kedelig i sæson to, kanon fed serie..

Geep

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 05-01-06 21:34

Man kan ikke købe 2 et sted ?

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 05-01-06 22:08

Tror jeg bestemt ikke at du skal regne med idet at den stadig har premiere i USA, dvs at den først udkommer på DVD når 2 sæson er slut og de er som sagt kun nået til afsnit 11 - 12 stykker tror jeg..

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 05-01-06 22:39

Det er jo ofte at man kan købe film som knap nok er kommet i bio...

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 06-01-06 00:05

Det kan der selvfølgelig være noget om.. Men så er det jo også lidt mere tys tys.. Du kan nok godt få nogle lyssky elementer til at brænde sæson 2 til dig, men du ville være synd hvis du ikke venter til du kan få hele sæsonen...