/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Antal gæster - ved største
Fra : semmer
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 05-01-06 20:19

Vi har lige hørt om antal gæster ved OL i Athen
samt om rekord-antal gæster ved et tidligere OL.

Findes der noget arrangement i verden,
med et større antal gæster?

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 05-01-06 20:25

Ja jysk mesterskab i brydning, hos jyden i Aalborg

Tvivler har ikke kunnet finde nogen.

Peter

undskyld spøgen.

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 05-01-06 20:31

Den eneste samling af mennesker jeg komme på der er meget større er verdenskrigen, men det var jo ikke ligefrem gæster.
Et gæt må være på en eller anden religiøs begivenhed some where.
Den er sgu svær semmer.

MVH Michael

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 05-01-06 20:41

- ja det skulle da lige være den der pilgrimsfærd til mekka, men har ingen idé om hvor mange det er. Vh.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-01-06 20:54

Arrangementet i mekka har det største antal deltagere. (incl. alle dem der blev trampet ihjæl)

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 05-01-06 21:32

Den med Mekka er nu også god,
blot kunne det være dejligt at kende antal deltagere.

Men Michael,
du får point for dit tidligere svar,
om det største antal gæster til OL.

Mvh - SEM

nb
Og så kan jeg da lige fortælle,
at den begivenhed i verden der trækker flest mennesker,
er kirsebærtræernes blomstring!
Det sætter 21 mio. mennekser i bevægelse hvert forår
3 mio. til og i USA - 18 mio. til og i Japan.

Det er vist det højeste i verden!!!

Se nærmere her - www.japanskedanmark.dk
klik på "Japan" og derefter på "kirsebærtræer"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-01-06 21:39

http://www.flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=444
Citat
Hallo! føler sig lidt nedtrykt i dag og kommer derfor i en lidt fladtrådt udgave :: Mindst 244 muslimske pilgrimme er stampet ihjel under den årlige pilgrimsfærd i Saudi –Arabien. De danske avisers net-udgaver bringer de skrabede facts: Så og så mange døde da [B]op mod to millioner mennesker [/B]skulle udføre den mest turbulente del af det årlige pilgrimsritual.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-01-06 02:22

Tour de France bliver besøgt af 10.000.000 på 3 uger
http://www.guinnessworldrecords.com/content_pages/record.asp?recordid=45186

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 19:50

Snyyyyd jakjoe...................de er jo ikke samme sted - ikke engang i samme land.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-01-06 20:59

Det er ikke snyd, jeg talte selv efter, da jeg så cykelløbet.

Hvem sætter reglerne for rigtig besvarelse ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 21:05

OK ok jakjoe - så talte du måske også alle egerne på samtlige cykler du så. (incl. den der blev "tabt" i grøften)