/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc vil ikk starte op!
Fra : trytter
Vist : 578 gange
50 point
Dato : 05-01-06 17:37

Hej, jeg har en lille com... når jeg trykker på start knappen, så sker der ingen ting :S selve pcen starter op! men der sker intet med skærmen! den er helt død?? :S har prøvet anden skærm,grafik kort og også bundkort! hva sker der? :S har også prøvet anden strømforsyning...kan det vrkelig passer begge de bundkort jeg har prøvet, er brændt af? :(

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-06 17:47

kan jo være du skulle prøve med en anden skærm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-06 17:57

sorry - så ikke (sjusket af mig) at du havde prøvet

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 05-01-06 18:05

Husker du pasta til din cpu. ellers kan det godt passe de er brændt af...

Husker du afstand stykkerne til kabinettet, ellers kan det også passe...

Ellers er du en meget uheldig person

Peter som ikke kan komme på et helt fornuftigt svar ,men gerne vil blande sig i alt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-06 21:39

Kommer der nogle beeps ved opstart?

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 06-01-06 06:50

har ikk haft cdpuen af MBét...og har ikk sat mine små højtalere til :) så ved ik om det siger BIIIP :P

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-06 09:18

trytter - der kommer beeps fra din harddisk ved fejl - også uden højtalere - tæl dem hvis det opstår

Annuller spørgsmålet
Fra : trytter

Dato : 06-02-06 23:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål