/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hjælp endnu en gang
Fra : QurtKoben
Vist : 991 gange
265 point
Dato : 04-01-06 16:22

Hej

Min hjemmeside er skiftet fra Mambo til PHP-Fusion, så jeg ville lige prøve en enkle gang mere

Jeg søge en/nogle der kunne have lyst til frivilligt, at skriv på min hjemmeside.
Hvis du har interesse for IT og teknologi, så er du mere end velkommen til at skrive til mig

Kig forbi
www.nambo.dk

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 05-02-06 12:27

Php-Fusion et fremragende valg, så hvis du får brug for hjælp, så skriver du bare.. :)

Kommentar
Fra : QurtKoben

Dato : 05-02-06 14:56

Hej Anden_90
Tak for svaret!
Hvilken form for hjælp kan du tilbyde

Accepteret svar
Fra : Anden_90

Modtaget 265 point
Dato : 05-02-06 19:49

Jamen, du kan jo sige, hvad du skal have hjælp til, så kan vi se om jeg kan hjælpe dig, men kan sige at jeg er ret godt inde i det system, samt phpbb..

Kommentar
Fra : QurtKoben

Dato : 05-02-06 21:00

Så siger jeg, tak!
Jeg skal nok råbe op hvis der bliver noget

Godkendelse af svar
Fra : QurtKoben

Dato : 05-02-06 21:05

Tak for svaret Anden_90.

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-02-06 13:37

Så lidt... Ser frem til du skriver... Du kan bare fange mig på msn, hvis der er noget.... Eller email.. mikkelbas@akdc.dk eller msn munk_300@hotmail.com