/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Auktion
Fra : claraogsigne
Vist : 1102 gange
50 point
Dato : 04-01-06 14:28

Kan I ikke hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg kan sætte antikke bøger til auktion.

Kunne ikke finde andre steder at sætte det ind under, derfor smalltalk

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 04-01-06 14:31

prøv at tage et billede af dem og oprette dig som bruger på www.qxl.dk.
ps. Du kan sælge næsten alt derinde.Eller købe
eskild

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 04-01-06 14:32

Nu er det en antik sag - så jeg vil ikke snydes, så alt andet end qxl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-06 14:33

så send dem da på en kendt auktion

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 14:35
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 14:35
Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 04-01-06 14:38

du bestemmer jo selv prisen(mindsteprisen) såå er jo lidt op til dig selv(på qxl)
Ellers er der jo www.laurits.com

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 04-01-06 14:41

sorry var stavet forkert.
www.Lauritz.com
mvh eskild

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 04-01-06 15:36

gå ind til en antikvar og får dem vurderet.
på lauritz kan du recikere at skulle sælge dem for 250kr.
på qxl sætter du selv prisen - så kan du se om nogen vil betale det du ønsker.
ellers er der også ebay.com

hvis de er virkelig mange penge værd ville jeg selv vælge lauritz eller bruun rasmussen, hvis det drejer sig om under 1500kr ville jeg klart vælge qxl da det er billigere og meget nemmere samtidig med at du styrer det hele selv.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 04-01-06 18:00

Jeg ville også klart vælge qxl, men hvis du tror de er noget værd, ville jeg få dem vurderet først.

At de er antikke, betyder jo ikke at de er noget værd. Faktisk er de lige præcis det værd som køber vil betale for dem Hverken mere eller mindre.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-01-06 19:32

Du kan auktionere dem på www.lauritz.com.
alimak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-06 06:17

Ha nu ikke for store forventninger.
Det er ikke mange antikke bøger der opnår en god pris.
Sådan er det bare af en eller anden grund.
Undtagelsen er de stjålne bøger fra det kongelige bib.
Jeg har selv købt et leksikon fra 1865 i fem bind, flot læder.
Prisen, den enorme sum af 65 kr. Købt i et antikvariat.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-06 06:17

Ha nu ikke for store forventninger.
Det er ikke mange antikke bøger der opnår en god pris.
Sådan er det bare af en eller anden grund.
Undtagelsen er de stjålne bøger fra det kongelige bib.
Jeg har selv købt et leksikon fra 1865 i fem bind, flot læder.
Prisen, den enorme sum af 65 kr. Købt i et antikvariat.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-06 06:18

Runtime error
derfor to gange.
sorry