/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Program til unlock
Fra : Pytten1510
Vist : 2482 gange
38 point
Dato : 04-01-06 12:18

Halløjsa derude....

Kan I fortælle mig, hvor jeg kan finde et program til oplåsning af moboltelefoner ??

Lige pt drejer det sig om en Nokia 5140i. Har kabel....

Pytten

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 04-01-06 12:19

Undskyld skrivefejlen...til en mobiltlf....selvfølgelig....

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-01-06 12:21

Har ikke til Nokia men en masse andre.

Kommentar
Fra : Crazy_ratata

Dato : 04-01-06 12:38

Jeg vil næsten hellere generere en unlock kode til dig så jeg er sikker på den er korrekt... Den er ikke integreret i de calcs som er ude... Og derfor skal man vide boxkode...

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 04-01-06 12:46

jo...men de er forsøgt.....har du en anden løsning...for en kode vil jeg helst....

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 04-01-06 12:47

Det er nemmere at besøge en proff.. se www.dkunlock.dk eller søg på www.jubii.dk og betal de 100,- kr. det koster..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Crazy_ratata

Dato : 04-01-06 12:54

helloo... Ja det er sq nemmere at sende dem ned til oz (Og bedre for oz)... Men kan da godt hjælpe den stakkels mand i nød...

Jeg skal have IMEI nummer, og hvad selskab den er låst til.. .Så giver jeg dig koden

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 04-01-06 13:08
Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 04-01-06 13:13

åh...jo...men der er forsøgt med kode mere end 4 gange....kan det så stadig lade sig gøre...

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 38 point
Dato : 04-01-06 13:15

Nej efter 5 forsøg er telefonen låst og skal låses op med udstyr... Jeg er holdt op med at skrive at den skal låses op med kabel da folk tror de kan bruge et alm. datakabel..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 04-01-06 13:32

der findes ingen gratis (kabel) løsning til Nokia
der skal udstyr til for at kunne gøre det

og har du brugt de 5 forsøg som man har med kode
er det kun EN vej, det er find en unlocker som kan klare opgaven for dig
vi unlockere har det udstyr der skal til
du kan finde en unlocker i nærheden af dig ved at søge fra denne side www.find-unlocker.dk

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 04-01-06 13:33

Tak for svaret helloo.dk.

Kommentar
Fra : billif

Dato : 21-01-07 11:23

Har prøvet hos ://unlockzone.dk/ men virker ikke, men http://www.fluii.dk her får du svar inden 24 timer og det virker, og det er gratis men er du glad så kan du sende 50,- så er han også glad
Hilsen Billif

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-01-07 14:35

Til Billif
Nu svare du på noget der er et år gammel...
Du har ikke læst problemet ellers ville du ikke svare som du gør da det ikke er det manden spørger om.
Og hvis du snakker om gratis koder så er der jo altid www.tekit.dk som jo har været der meget længe...
Hilsen Dan