/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Forsvunden mappe
Fra : maxikurt
Vist : 428 gange
200 point
Dato : 04-01-06 08:29

er der nogen der kan hjælpe mig,jeg har 5 maskiner i et lokalt netværk og satte så en router på for at alle maskiner kunne komme på nettet samtidig.
efter det er der forsvundet en mappe der lå i delte dukomenter på den ene maskine (det er rimeligt mange filer)
er der så nogen der kan fortælle mig hvordan det kan gå til at den mappe forsvinder har prøvet alt det jeg kunne med at lede efter den på vores lokale netværk men den er ikke til at finde

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-01-06 08:49

Tja ... den er vel blevet "trukket" over på en af de andre maskiner, eller er blevet slettet. Så du må søge på alle maskinerne efter folderen.

Hvis man sletter på et netværksdrev - så havner tingene desværre ikke i en papirkurv - og så er der kun din backup tilbage, som kan redde dig.

mvh berpox

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-01-06 09:12

Prøv at de efter om den er skjult, kontrolpanel/mappeindstillinger/ sæt kryds ved vis skjulte mapper

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 04-01-06 09:14

hvis du kører winxp prøv da at gendanne til et tidligere tidspunkt

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 04-01-06 17:35

der er ikke nogle af de forslag der har virket men håber at der kommer noget der kan bruges

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 04-01-06 17:41

prøv og søg efter mapen eller filen
hvis up kører xp så er der søg på
start bjælken