/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sony dvd afspiller kodefri??
Fra : tinolarsen
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 02-01-06 12:48

Jeg har en sony dvd afspiller, og har fået at vide af en kammererat at den kan låses op så den kan se andre reginer end den vi har i dk.

Nogen der ved hvilken kode det er og hvordan man får det ind i maskinen..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-01-06 13:29

Man skal kende modellen for at kunne gøre en søgning!
Du kan evt få hjælp her http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?dvdplayer=sony&hits=50&Search=Search

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-06 14:44

Jeg ville henvende mig i forretningen, hvor dvdafspilleren er købt, nogle maskiner kan afkodes ved hjælp af en dvd-skive
som kan købes der. Han kan så også svarer dig på, om din maskine overhovedet kan afkodes.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 02-01-06 16:52

Jeg har en Sony NS-405 og den fik jeg gjort kodefri hos Laserdisken i Aalborg.
Det avr noget med at man skulle bruge en multi-fjernbetjening fra Sony.

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 04-01-06 21:23

Hejsa

Prøv denne side www.dvd365.net - vælg HACKS i den grønne menu - og så vælg SONY, så kan du se om din model er iblandt dem der står på siden.

Det er som regl meget simpelt, med at trykke en kombination af tal og knapper på din remote.

Jeg har selv fået låst 2 dvd-afspillere op ved hjælp fra denne side :)

Held og lykke

Mvh. Mads