/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth dongle.
Fra : peterpyt
Vist : 717 gange
100 point
Dato : 01-01-06 17:19

Hej ... Godt nytår..
Er der nogen der kan svare på om en Acer BT-900 bluetooth dongle kan bruges sammen med Nokia PC suite ?? Jeg har endnu ikke brudt emballagen til donglen - så jeg kan stadig nå at bytte den.. mvh Peter.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-01-06 18:38

Prøv at se her: http://www.tweakup.dk/article/467/dk/

www.tweakup.dk ved de somregel hvad de snakker om!

Kommentar
Fra : jegharenibook

Dato : 02-01-06 17:21

Det kan den godt. Alle usb dongler fungere til pc suite.

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 03-01-06 20:55

Det er ikke alle USB dongles der fungerer sammen med PC suite - f.eks. BlueSoleil .. .
Peter..

Accepteret svar
Fra : zikki20

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-06 10:27

en Acer BT-900 bluetooth dongle kan god bruges sammen med PC suite. der skulle ikke være noget problem i det. men hvis der bliver problemer med at den ikke virker så få den byttet for så er det din bluetooth dongle der er noget galt med.
rigtig god fornøjelse.

Kommentar
Fra : Gtre42

Dato : 08-01-06 16:08

Jeg vil mene at du kan bruge din dongle til din Nokia, jeg købte en bluetooth dongle hos T Hansen og den virker både med en Nokia og Motorola telefon. God fornøjelse, det ´skal lige med at det kan drille lidt når enhederne skal parres sammen.

Godkendelse af svar
Fra : peterpyt

Dato : 02-02-06 21:22

Tak for svaret zikki20.