/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
De ondeste tømmermænd
Fra : michaelmoeslund
Vist : 919 gange
100 point
Dato : 01-01-06 12:16

Hævet tunge, den lede rygerhoste, -er ikkeryger, kan kun tænke i filmcitater har generalt meget ondt af mig selv, min kone insisterer på at høre meget høj musik mens vi rydder op.....

Og så har jeg accepteret at jeg ska pille 345 stykker juleskrammel af et dødt træ der dvæler midt i vores stue??

Er der ikke nogen der har det værre?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 12:19

Stakkels dig.

Men jo, jeg har da 387 stykker pynt på mit juletræ + lyskæden

mvh dova

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 01-01-06 12:21

ork jo - ingen tømmermænd eller koner - ingen juletræ - ingen kone (hmm) - men til gengæld - lungebetændelse og mellemørebetændelse og diverse andre afskyeligheder - så nup du noget der hjælper på de tømmermænd og hjælp din stakkels kone
godt nytår med dig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 12:31

Bare snup et par bjørnebryg så går det som en leg!

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 01-01-06 13:04

go bedring mirit
skal ha burgermad! skal ha skal........

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-01-06 13:33

michaelmoeslund.

Glæd dig i det mindste over at du er rask!

Hellere rask med tømmermænd - som dog er et minde om, at du har været i stand til at feste,
end syg af inluenza og ude af stand stand til bare en lille fest, men alligevel med en følelse af tømmermænd, som nok vil vare længere end dine små nytårs-tømmermænd.

Godt nytår!

max h