/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
sim unlock
Fra : Doz
Vist : 6590 gange
100 point
Dato : 01-01-06 11:40

Hej

Kan det virkelig passe at man ikke mere kan få sin mobil sim unlock gratis mere?
Synes ellers der ikke for så lang tid siden var flere steder man kunne få det gjort online gratis.
Jeg har en SE K750i som jeg gerne vil have et andet simkor

Er der nogen der har nogle gode råd

Godt nytår til alle

Accepteret svar
Fra : romedy

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-06 14:52

Hej og godt nytår!

Jeg har aldrig set gratis unlock til SE-mobiler, og jeg læste et sted, at det var fordi, der skulle gøres noget andet ved dem end ved Nokia-mobiler.
Jeg fik unlocket min Siemens for 100 kr et sted i Valby, hvilket ikke kan siges at være så galt, men derudover så jeg noget software til at unlocke mobiler via computeren, men jeg er overbevist om, at det kræver et kabel af en eller anden slags.

Håber det bringer dig tættere på et svar.

Kommentar
Fra : romedy

Dato : 01-01-06 15:02

Uddybning:

Det er vist sådan et kabel, du skal bruge: SonyEricsson T28 Unlock+Debrand Serial/Comms Cable
Hvilket jeg fandt på denne side: http://www.fonefunshop.co.uk/Unlocking/sonyericssonremoteunlock.htm#cable

Men du skal så også bruge noget software af en art, og så ved jeg ikke, om det blver for teknisk.

Det koster 9,99 £ eller 108 kr for kablet, så det kan vist bedre betale sig, at finde et sted hvor de unlocker mobiler.

Kommentar
Fra : Crazy_ratata

Dato : 04-01-06 12:40

Der findes ikke en gratis oplåsnings metode til S//E, og kommer der heller ikke... Jeg er oplåser, Du kan finde en unlocker i nærheden af dig på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

Held og lykke

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 30-01-06 12:40

hejsa

det kan ikke lade sig gøre at låse en S/E op ved hjælp af koder som man kan med nokia
alle sony-ericsson kræver at kabel for at de kan låses op samt et tilhørende program
så enten skal du finde programmet på nettet og invister i et kabel eller du må finde en unlocker som kan klare det for dig det koster mellem 50-100kr at få låst den op hos en unlockker

http://find-unlocker.dk
http://www.dkunlock.dk
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk

Mvh Henrik Mobilunlock Nykøbing F

Kommentar
Fra : prince_sam

Dato : 01-02-06 00:12

Hej... Hvis man selv gerne vil være unlocker, hvor kan man købe/dowload software og købe kabler til forskellige telefoner? Håber nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : prince_sam

Dato : 01-02-06 21:59

Må gerne være brugte ting

Godkendelse af svar
Fra : Doz

Dato : 02-02-06 11:24

Tak for svaret romedy.