/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
ernæring - soya
Fra : scandinavia
Vist : 827 gange
50 point
Dato : 24-12-05 11:25

Hejsa og glædelig jul!

Jeg søger nogle informationer omkring hvad der er i soya, hvad det består af, og hvilke egenskaber det har rent ernæringsmæssigt. På flaskerne står der nemlig aldrig hvilke bestandele der er i. Jeg bruger det nemlig rigtig meget som supplement til olie og fedt, både til at stege i, og til at marrinere kød. Det smager mums, meeen kan man nu også bare spise det med god samvittighed

Håber der er nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 24-12-05 11:54
Kommentar
Fra : FinnEiner

Dato : 01-01-06 09:47

Hej med dig scandinavia

Jeg synes du skal se dette link :http://www.westonaprice.org/mythstruths/mtsoy_da.html
inden du forsætter dit lidt overdrevet brug af soya/soja.

Med venlig hilsen og godt Nytår Finn E