/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
echo "script"; FEJLER hjælp
Fra : rudik
Vist : 598 gange
50 point
Dato : 21-12-05 15:18

hej, hvad skal jeg gøre.
jeg er igang med at putte en DHTML menu ind i mit theme op i toppen af en phpfusion side, jeg har fundet stedet i theme.php, og kan godt sætte tekst ind, men det går galt når jeg prøver at sætte dette script ind.

<script type="text/javascript" src="milonic_src.js"></script>
   <div class=milonic><a href="http://www.milonic.com/">JavaScript Menu, DHTML Menu Powered By Milonic</a></div>
   <script   type="text/javascript">
   if(ns4)_d.write("<scr"+"ipt type=text/javascript src=mmenuns4.js><\/scr"+"ipt>");
    else _d.write("<scr"+"ipt type=text/javascript src=mmenudom.js><\/scr"+"ipt>");
   </script>
   <script type="text/javascript" src="menu_data.js"></script>

jeg gør det at jeg sætte koden ind sådan her:
echo "Koden sætter jeg ind her";

Hvad mangler der?

Accepteret svar
Fra : funbreak

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-05 16:03

Kode
echo "<script type=\"text/javascript\" src=\"milonic_src.js\"></script>";
echo "<div class=\"milonic\"><a href=\"JavaScript\" target=\"_blank\">http://www.milonic.com/\">JavaScript Menu, DHTML Menu Powered By Milonic</a></div>";

echo "<script type=\"text/javascript\">";
echo "if(ns4)_d.write(\"<script type=\"text/javascript\" src=\"mmenuns4.js\"></script>\");";
echo "else _d.write(\"<script type=\"text/javascript\" src=\"mmenudom.js\"></script>\");";
echo "</script>";
echo "<script type=\"text/javascript\" src=\"menu_data.js\"></script>";

Kommentar
Fra : funbreak

Dato : 21-12-05 16:04

&lt; skal ændres til <

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-12-05 16:09

kan ikke se nogen forskel på det du skrev

&lt; skal ændres til &lt;

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-12-05 16:11

ups. hvordan sætter jeg koder ind, så de kommer rigtigt ind`?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-05 16:27

Desværre har kandu lavet noget skidt så vi ikke kan skrive FF < men det kan klares ved at skrive FF inden tegnet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 22-12-05 00:38

< okay...

<

ff <

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 22-12-05 00:38

hvor latterligt er det ikk..

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 22-12-05 00:40

Tak for svaret funbreak.

jeg fandt en anden løsning, men tak for svaret.

det hjalp mig til et andet problem.

Kommentar
Fra : funbreak

Dato : 23-12-05 01:08

Tak, spørg bare en anden gang.