/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vøgguvisa med Gudrun på færøisk ?
Fra : Odesus
Vist : 413 gange
150 point
Dato : 21-12-05 13:18

Jeg har lige fået Vøgguvisa med Gudrun af min kone.
Den er ufatelig smuk !!!!, Men jeg kunne altså bare godt tænke mig at forstå hvad denne smukke vise fortæller mig.
Skulle der være nogen derude som kan oversætte den ville jeg være meget taknemlig.
Og rigtig glædelig jul til jer alle .

Odesus

Kommentar
Fra : akle

Dato : 21-12-05 13:31

Hej, jeg har en færøyisk venninde, giv mig teksten, så får jeg den oversat. Bedst pr. mail. (webbrev@tele2adsl.dk).

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 21-12-05 16:30

post den her, så kan jeg (måske) hjælpe

Kommentar
Fra : jonjoensen

Dato : 22-12-05 05:11

Den kan jeg klare.
Jón

Annuller spørgsmålet
Fra : Odesus

Dato : 22-01-06 13:14

Har ikke tekst, men håbede der var nogle der havde den i forvejen.......sorry ;-(