/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Hvordan nu lige med "files.txt"
Fra : nyfigen
Vist : 573 gange
300 point
Dato : 21-12-05 09:14

For et års tid siden brugte jeg kwrite (Linux) til at skrive nogle .java
kildetekster. Kildetekster, der hørte til samme package i Java (jeg brugte
Suns SDK ver 1.4.2) skrev jeg i filen files.txt - en javakildefil på hver
linie i files.txt.

Min hukommmelse er noget mangelfuld, for nu kan jeg ikke huske hvordan jeg
brugte files.txt - jeg synes at huske at jeg kunne fortælle java-compileren
hvilke kildetekster den skulle bruge, men nu kan jeg ikke finde ud af noget
der virker eller burde virke.

Venlig hilsen
nyfigen

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 21-12-05 11:20

Hej nufigen.

Desværre er jeg ude af stand til at hjælpe dig, da min PC-viden er temmelig begrænset,
men da jeg også er nysgerrig, og har diskuteret det med nogen,
vil jeg høre om du til gengæld kan hjælpe mig med at finde svar på,
hvor almindeligt det er med kvindelige pædofiler i forhold til mandlige do.

Jeg har søgt på nettet, men her fandt jeg så godt som ingen svar på dette.

mvh.
og god Jul fra DkwM327.

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 21-12-05 17:17

Jeg ved heller ikke specielt meget om Linux og de pædofile, men er der nogen der kunne fortælle mig hvad jeg skal give min kone i julegave..???

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 300 point
Dato : 22-12-05 00:10

Måske:
javac @files.txt

Godkendelse af svar
Fra : nyfigen

Dato : 22-12-05 01:13

Tak for svaret BertelBrander.
Det virker fint. Spørgsmålet er så bare hvor jeg har læst om faciliteten for et år siden!
Hilsen nyfigen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 22-12-05 01:18

Jeg fandt det i .../docs/tooldocs/windows/javac.html

Det er iøvrigt en ret almindelig måde at angive mange argumenter til et program på, på Linux/Unix er det håndteret af shell'en