/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
www.rygestopdanmark.dk ER DET NOGET
Fra : dhmoelsted
Vist : 1538 gange
200 point
Dato : 19-12-05 19:09

Ovennævnte kursus lover i aviserne røg og nikotinfri på 4 timer ...
er der nogen der kunne referere til dette kursus...
lyder jo næsten som et mirakel her ved juletid...

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-12-05 19:51

Hvis ikke du erfast besluttet på, at du vil holde op med at ryge, så tror jeg ikke på det - desværre

Good luck fra

Clou

Accepteret svar
Fra : vivi1959

Modtaget 210 point
Dato : 19-12-05 19:51

Hejsa dhmolsted.
mirakler er der nu ikke tale om, men derimod en kombination af din egen vilje til at gennemføre rygestoppet, samt en god vejledning og støtte fra firmaet, som afholder dette kursus. jeg har selv været på et sådant og holdt mig da røgfri i 2 måneder efter. Jeg fik så nogen personlige problemer, som gjorde at jeg genoptog rygningen for at dulme og aflede. Men eftersom jeg røg 20 cigaretter om dagen og sparede det i 2 måneder, uden brug af nikotinerstatning, hverken af den ene eller anden slags, sparede jeg mere end kurset kostede. så jo, jeg kan kun anbefale det, hvis du VIL holde op.
Mvh og pøj pøj fra Vivi

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 19-12-05 19:54

Jeg synes nu også lige at det lyder alt for godt til at være sandt,,,,,,men så igen-de lover jo at du kan få pengene tilbage hvis du fortsætter med at ryge efter et par opfølgnings kurser.........så jeg ved ikke ???Jeg har desværre ingen erfaring med det kursus

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 19-12-05 21:48

Je gkan fortælle dig at Rygestop Danmark langt hen ad vejen er en kopi af Easyway (www.easyway.dk)

Og det er med garanti noget der virker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 01:42

Med garanti........

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 20-12-05 15:47

Tak for svaret vivi1959.
ja det er nok en svær nød at knække glædelig jul, men er man ikke motiveret er hvilket som helst kursus nok ikke nok....
mvh
hans

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 20-12-05 18:49

Tak for pointene, Hans og god jul til dig også. Håber, at du kommer med en positiv tilbagemelding senere.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : Mentalius

Dato : 05-03-06 09:00

"Je gkan fortælle dig at Rygestop Danmark langt hen ad vejen er en kopi af Easyway"

- og jeg kan med garanti garantere, at det har backtee ingen viden om, men som medarbejder hos easyway, må man vel udtale sig som om man har