/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
pludselig fejl i gta_sa.
Fra : cobran
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 17-12-05 14:48

jeg har spillet GTA SA i flere måneder nu og pludselig for nogen dage siden kom der en fejl i spillet. Altså når jeg går ind i spillet så lukker spillet automatisk ned og så står der gta har fundet en fejl og afsluttes... og så står der noget om Fejlsignatur.

Mit graffik kort larmer temmelig meget for tiden som den egentlig altid har gjort men lidt højere nu... så jeg troede det var det der var problemet men kan sagtens spille mere krævende spil som F.E.A.R og andre store spil... og jeg har forresten også prøvet at geninstallere spillet!!

:-/

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-12-05 16:06

Under alle omstændigheder ville det nok være en god ide at få støvsuget det indvendige af computeren, så blæserne kommer fri af alt støvet, det har en del at sige.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 17-12-05 19:52

hmmm... Har du prøvet at geninstallere grafikkorts driveren? Når du støvsuger din computer som'bruuuno117' foreslog, så tjek lidt at der ikke er nogle ledninger der er for tæt på nogle blæsere som dermed larmer
->Brommi

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 17-12-05 20:26

har renset den, geninstalleret den og har stadig samme problem

Annuller spørgsmålet
Fra : cobran

Dato : 17-03-06 00:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål