/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock box
Fra : zenorph
Vist : 698 gange
20 point
Dato : 15-12-05 21:04

Hey derude...

Kunne godt tænke mig, at anskaffe en box, som kan unlocke mobiltelefoner, men hvor djævlen finder jeg sådan en henne?
Det er et absolut krav, at den kan tage Motorola V3 telefonen, og derefter må vi se hvad den ellers kan tilbyde - håber jo naturligvis på så mange forskellige telefoner som overhovedet muligt.

Gimmie som info

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 30 point
Dato : 15-12-05 21:28

der er mange muligheder og også for universal boxe, men jo flere de kan åbne des dyrere bliver de.

det du får mest for pengene for er ved at tage en Ufs3 box, som med en "raskulator" kan åbne de fleste telefoner , hvis hvis du gider søge efter software i div. fora.

Boxen kan du så vælge at købe her i Danmark eller i udlandet, hvad reklamationsret angår er du jo sikret i Danmark.

men her er lidt at kigge på .

http://www.teleway.dk/product_info.php?cPath=79&products_id=235&osCsid=4a06f5cf933beca4c9fa1b4985864268

og så en motorolabox:
http://www.teleway.dk/product_info.php?cPath=79&products_id=233&osCsid=4a06f5cf933beca4c9fa1b4985864268

alternativt

http://www.multi-com.pl/index.php/en_US,details,id_pr,1426.html ca 850.- i polen ..

god fornøjelse
D9N

Godkendelse af svar
Fra : zenorph

Dato : 15-12-05 21:34

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-12-05 21:39

Det var så lidt ...
ønsker du en lidt billigere løsning , så har jeg både nyt og brugt udstyr til salg *G*

D9N

d9n@fjern-dette d9n.dk

Kommentar
Fra : zenorph

Dato : 15-12-05 22:13

Jamen, har lige tilføjet dig på MSN - vil meget gerne høre nærmere !

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-12-05 22:55

hehe ... den er jeg så meget sjældent på .. prøv istedet d9nfck@fjern-dette hotmail.com