/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Need for Speed Most Wanted - Problemer
Fra : LaraBoobs
Vist : 758 gange
200 point
Dato : 15-12-05 16:23

Har lige købt spillet idag og har genført installationen men når jeg så vil spille spillet, dvs. jeg trykker på ikonet så kommer denne besked frem:

''Indsæt venligst den rigtige dvd-rom, vælg OK og genstart programmet.''

1. Det er den rigtige DvD disk
2. Har prøvet i alle drevene
3. Spillet er installeret på computeren korrekt!

Hjælp :(

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 15-12-05 16:30

Er det en original du har købt eller en kopi ?
->Brommi

Kommentar
Fra : LaraBoobs

Dato : 15-12-05 16:32

100% original!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-12-05 16:32

Hej
Det skulle vel ikke være et spil til Mac.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-12-05 16:32

Har du et eller andet virtuelt drev kørende? Som f.eks clone-cd eller daemon tools?

Kommentar
Fra : LaraBoobs

Dato : 15-12-05 16:33

sofus:

Pc - DvDRom

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-12-05 16:33

Her kan du få scannet din Pc, for at se om din Pc kan spille dine spil.
Stedet kræver aktive x.
http://gameadvisor.futuremark.com/gameadvisor/service/search.jsp;jsessionid=FLLBCEOHNOBK?searchAgeGroup=8&searchGenre=1024&searchReset=1&searchHide=1
--------------------------------------------------

Kommentar
Fra : LaraBoobs

Dato : 15-12-05 16:33

tedd:

Nej :S

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-12-05 16:38

Spil kan være tricky med den kopibeskyttelse der findes i dag! Som regel skal de køres fra det samme drev de blev installeret fra! Du kan da lige prøve at rengøre DVD'en med en fnugfri klud, det kan være den ikke kan læse kopisikringssporene?

Kommentar
Fra : LaraBoobs

Dato : 15-12-05 16:42

tedd:

Har jeg gjort nu... Det samme kommer op igen :(

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-12-05 16:54

Du kunne prøve at kopiere indholdet på dvd´en, og ligge det ned i en mappe, i C:windows/ programmer.
Og prøv at åbne det den vej, der ligger en fil der hedder install.exe eller auturun, klik på den og programmet skulle gerne begynde at pakke sig ud.
Ved ikke om det virker, men et forsøg værd.

Kommentar
Fra : LaraBoobs

Dato : 15-12-05 16:57

Ja... Jeg tror bare jeg afinstaller spillet og prøver forfra!

Kommentar
Fra : LaraBoobs

Dato : 15-12-05 17:34

hmm... kom lige i tanke om? SKal man også installere NFS underground 2 for at spille Most Wanted?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-05 18:32

LaraBoobs, står der ikke et eller andet sted på Most Wanted, noget med at det kræver at NFS er installeret, hvis det er en udbyggelse af NFS, kan det tænkes at det er derfor det driller, men jeg ved det ikke med sikkerhed

Kommentar
Fra : LaraBoobs

Dato : 15-12-05 18:35

Nordsted1:

Jeg prøver lige at kigge lidt nærmere

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 15-12-05 19:14

heeeey
jeg har en fil til need for speed most wanted

havde det samme problem, men nu virker det

Du kan evt. add min msn michael_johansen90@hotmail.com

Så kan jeg sende den til dig

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-12-05 22:14

Prøv at hente filen NetFramework på
www.microsoft.dk
Kunne være det hjælper

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 05-01-06 07:04

jeg har samme problem min pc er en xp profeesional og jeg har lavet din test sofus.dk den siger min pc er god nok men det er den jo ikke

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 03:46

Hvis du har noget virtual drive på, som daemon og alcohol 120, så kan problemet være at pcen af den grund opfatter disken som en pirat kopi, men du kan prøve at hente SR7.Stop v1.2, inde på http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils_8.shtml#SR7.Stop...
så skjuler den alle virtuelle enheder, og hvis det ikke virker alene så prøv også at hente en crack til spillet på : http://megagames.com/cracks/html/c917630_0.htm