/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Køkkenelementer til badeværelset
Fra : jysch
Vist : 1874 gange
100 point
Dato : 13-12-05 14:24

Jeg søger igen et godt råd!

Jeg står for at skulle flytte og i mit fremtidige badeværelse er der plads til at både min vaskemaskine og tørretrombler kan stå der.

Nu har jeg set i en brochurer, at man kan hæve dem op på et par elementer med skuffer i - og det er jo meget smart.

Jeg var inde i et par køkkenforretninger i går og forhøre - og sikke et chok jeg fik!
Det ene sted kostede sådan et arrangement kr. 5.500 og det andet kr. 4.000.

Har I et godt råd, til hvad jeg så kan bruge?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-12-05 14:41

en bordplade koster ca 300 kr i bauhaus og andre billig-butikker. sæt en liste på væggen i den ønskede højde og 3 ben ude i forsiden af bordpladen. så får du den hævet og kan sætte div plastickasser, eller hvad du nu vil, ind under . det hele kan snildt laves for 6-700 kr.

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 13-12-05 14:46

Prøv IKEA's køkken serie, det kan være de er biligere!

Muichael

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-05 15:07

Vaskesøjlen skal op på skabet?

Så skal der noget stærkt til, for at kunne holde til både vaskemaskine og tørretumbler!

Kender du ikke en handyman, der ved, hvordan du griber det an?

Hanne

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-12-05 15:18

hej
prøv skab selv
de har rimelige priser
og har de det ikke på lager har du det
inden for 48 timer

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 13-12-05 15:29

1133 Det var bl.a. der jeg var inde og de skulle have de 4.000 - men det var jo som færdige elementer.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-12-05 15:46

hej det fatter jeg ikke
lavede nyt køkker for nogle år siden ca.16500 for alle elementer
2 stk høje 1 med skuffer 1 hjørne 4 alm.60 cm
og 3 overskabe samlede godtnok selv
men aligevel
hvad er det helt nøjagtig du har set på?

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 13-12-05 15:48

Jeg er ved vælge køkken til det nye hus, og det virker på mig som om skab selv er noget dyrere end GDS HTH og IKEA.

Du kan købe et "FAKTUM" overskab til køleskab pris 400 kr med birkelåge dertil kommer sokkel og bordplade.

alternativt bruge indbygningsskabe til køleskab...

Det kan sikkert gøres for under 2000.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-12-05 16:02

hvis du vil bruge køkkenelementer, skal du bruge 2 stk 38 cm høje skuffeelementer og sokkel til dem. de fåes hos kvik køkkener til en meget rimelig pris. dertil kommer en plade til at lægge ovenpå. jeg vil anbefale en bordplade. den koster ikke ret meget

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 13-12-05 16:19

Camillasmoster! De skal ikke stå som en søjle, men ved siden af hinanden.

Jeg sendet er link som viser min ide!
http://www.vordingborg.com/garderobe/?page=3

Det skal være noget lignende, men bestemt ikke til de priser !

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-05 16:25

som du også kan se på billedet i dit link, er det bare 2 skuffe-elementer med en bordplade ovenpå. samlet pris ca 1400 kr. efter kvikkataloget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-05 17:19

Der står stadig to maskiner på samme plade

Hvad med at kikke på skuffedarer, som har sokkel eller kan laves sådan... sætte evt. 2 ved siden af hinanden og så montere en køkkenbordplade ovenpå.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-05 17:21

Evt. i Ikea, Trævarefabrikkernes udsalg.

Eller genbrug, som kan males.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 13-12-05 17:32

Det er også det jeg søger -

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-12-05 18:52

Jeg kan ikke forestille mig, at noget af træ kan holde så længe igen. Hvad med at lave noget af multiplader? http://kortlink.dk/boligtorvet/299n

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-12-05 18:56

hej
når det er et badeværlse hvad så med multiplader/sten
adrs.kommer senere

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-12-05 19:02

troede jeg
kan ikke lige finde den

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-05 22:16

Gasbetonsten

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 22-01-06 17:03

Tak for svaret trimare46.

Det var nok der jeg ville have købt elementerne hvis jeg ikke havde været så heldig at Lidl i sidste uge havde en træelement lige bestemt til at sætte vaskemaskine og tørretumbler på til kr. 248 pr. stk. - så det har jeg købt i stedet.