/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Drev problemer !
Fra : 234
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 11-12-05 23:57

Hej !
Jeg har lige haft min computer skilt ad for at rense den men , nu hvor jeg har samlet den igen kan den ikke finde mine drev .
Er der nogen som kan sige mig hvad mit problem er evt.sende et link med billede af hvor man samler det ?

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 12-12-05 00:24

Gjort den ren, mener du at du har tatt av alle ledninger osv i maskinen ?
1. Har du sett i strømledning i dine harddisker ( hvit plugg 2X2 cm med masse hull i )
2. Har du sett rett harddisk på kabelen, Master skal stå i enden på kabelen
3 Gå inn i bios, trykk F10, med engang og si ja til å lagre endringene dine

Hvis ikke dette hjelper, så si mer hva du har gjort før og etter din rens av din pc

Kommentar
Fra : 234

Dato : 12-12-05 00:28

Jeg prøver at kigge på det !

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-12-05 02:34

Hej
Kan være du skal genaktivere dine drev/drivere.
Det kan du gøre i kontrolpanel/administration/diskenheder.

Kommentar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 15:42

Hej !
Nu virker det !
Smid et svar !

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 29-01-06 15:51

Hej, det er dig der skal godkende svaret

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 16:00

Tak for svaret sofus.dk.