/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Streaming af video fra nettet....
Fra : beotry
Vist : 1771 gange
100 point
Dato : 07-12-05 15:28

Hej hvis der er et videoklip fra nettet er der så ingen måde man kan gemme det klip?
Nu tænker jeg helt specifikt på et klip med the strokes som kun er muligt at se denne uge og jeg ville meget gerne have mulighed for også at se det senere, så det haster lidt. Adressen er: http://www.bbc.co.uk/radio1/presents/strokes/
Man kan ikke bare sige "gem destination som" da den så gemmer en html side. Man kan vælge om det skal afspilles i media player eller real og i real kan man godt sige gem som men så gemmer den som RAM fil der bare linker til destinationen på nettet!
Hjælp mig!

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 07-12-05 16:11

http://all-streaming-media.com/record-video-stream/Replay-Video-Suite-one-click-online-media-stream-capturing.htm

Jeg ved ikke meget om emnet, men den her ser ud til at kunne hvad du ønsker, både wmp og real.

God fornøjelse & husk ophavsretloven.