/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
AFHENTNING AF NY BIL
Fra : nadelca
Vist : 816 gange
20 point
Dato : 07-12-05 12:15

Hej alle,

Jeg skal idag ud at hente min nye bil - C4.

Er der nogle der har nogle gode tips til hvad "jeg lige skal huske at få spurgt om" inden jeg kører Dankortet igennem?

Med venlig hilsen
O. Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-05 14:01

Om der følger brandforsikring med?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 07-12-05 14:03

Mener det var C4 der havde et problem med at de kunne selvantænde, men mon ikke de har fået det løst? Jeg ville spørge ind til lak og rustgarantien, om du evt selv skal sørge for efterbehandling?

Godkendelse af svar
Fra : nadelca

Dato : 07-12-05 14:09

Tak for svaret, mener nu det var C3 der havde de problemer.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-05 14:27

Ok Tillykke med din nye bil! Citroen er jo et dejligt mærke!

Kommentar
Fra : alka

Dato : 07-12-05 14:53

Næste gang vi køber ny bil, vil vi kikke efter i motorrum, bagagerum osv. Da jeg ugen efter åbnede til motorrummet, troede jeg det var løgn. Hele motoren og omgivelserne var hvide af ir. Jeg kunne forestille mig, at "Riskogeren" havde stået på øverste dæk og fået sig en gang saltvand. I dag fremstår bilen som en rustspand En Suzuki Wagon rustvogn! Inden levering havde den fået undervognsbeh. og Ditec lakbehandling. Hvis du vil se rustbillederne så kik ind på www.hardys.dk

Kommentar
Fra : grokraft

Dato : 11-10-09 12:09

ja huske at tjekke om der er pant i bilen. Pant følger bilen ikke den der ejede den
http://www.bilbasen.dk/bilbogen/

Hilsen fra Gr.