/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Rengøring af bil indvendigt
Fra : metteto
Vist : 5454 gange
100 point
Dato : 06-12-05 20:36

Jeg havde fået lagt dette spørgsmål i forkert kategori, så her kommer det igen.

Min bils indre trænger til en ordentlig omgang. Jeg har ikke megen lyst til at gøre det selv. Er der nogen der har gode erfaringer med et firma, der gør biler rene indvendig? Gerne et i Kbh. som kan gøre det mens jeg juleshopper. Alternativt i Holbæk og omegn. Jeg ved godt det ikke er gratis, men det er næsten uoverskuligt ligenu.
KH Mette

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-05 20:58

Der er dette sted i københavn

Bilvask på amerikansk manér
En ægte amerikansk bilvask er et sted, hvor en bilen bliver vasket med håndkraft - både udvendigt og indvendigt. Hos American Carwash på Amager har man som et af de eneste steder i Danmark specialiseret sig i at vaske folks biler med håndkraft. Og kommer man forbi på en søndag, kan man være heldig at få bilen vasket af en bikini-pige - dog kun om sommeren.

fra dette link http://www.highways.dk/services/nyhedsbreve/september02_site.php

men ellers kan du prøve at spørge www.carclean.dk om de kan hjælpe dig med et sted i nærheden af dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-05 23:13

Der er muligvis også denne

www.bilvask.nu

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 10-12-05 09:18

Hej Nordsted
Det ser rigtig lovende ud. Vender tilbage når det er afprøvet.
KH Mette

Kommentar
Fra : Michael_bilvask_nu

Dato : 10-12-05 19:40

Hej Allesammen.

Tak fordi i foreslog Bilvask.Nu, det er en glimrende firma, med excellent service. ( og mit eget hehe)

Desværre kører vi kun i hovedstaden og nordsjælland, så indtil videre må folk andre steder i landet vente på at vores franchise afdeling er færdiggjort.

Hav en rigtigt dejlig weekend, og en god jul.

Mvh

Michael Vilnov

www.Bilvask.Nu

Kommentar
Fra : Shadowmand

Dato : 11-12-05 08:39

Det kan være at www.tidycar.dk kan hjælpe dig. De kan få ens bil til at se ud som ny. Det ligger både en i Holbæk og flere omkring københavn.

/dennis