/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
spanien
Fra : hansdufner
Vist : 397 gange
20 point
Dato : 06-12-05 17:02

Jeg vil gerne opholde mig på Solkysten (Costa del Sol) i Vintermånederne, er der nogen der kan give mig tips ang. event. leje af lejlighed el.lign.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-05 17:06

disse har lejligheder mm

http://www.friferie.dk/

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-12-05 18:50
Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 06-12-05 19:15

Hvis det må være i Almunecar, Andalusien også ved kysten kan du prøve at kontakte "Club Andalucia" det er ofte at ejerne af lejlighederne i denne bebyggelse lejer ud for et længere tidsrum og til en rimelig pris, prøv at kontakte Irene Mikkelsen Opnæsgård 83, 2970 Hørsholm. som er leder af sekretariatet for klubben.

Hilsen
Bonto

Kommentar
Fra : nett2

Dato : 15-01-06 10:07

Hola " Hej" hansdufner!
Jeg har først d.d. set dit spørgsmål, omkring vinterophold i Spanien. Det er det rigtige du gør, søg blandt os, som bor her allerede. Pas på ejendomsmæglere og udlejningfirmaer, de er ofte ublu i deres tilbud. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men det er et temperement spørgsmål om, hvor man bosætter sig, og alderen kan ofte være et fingerpeg, om hvor man passer ind.
Selv bor vi tæt på Almunecar.
Har du ikke fundet en løsning p.t. og er du interesseret i at høre mere er du velkommen til at skrive til mig/os på: Nettboks@yahoo.dk
Hilsen
Nett2