/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Redirect adresse problem.
Fra : neoleash
Vist : 479 gange
20 point
Dato : 04-12-05 17:32

Jeg skal have lavet en redirct til et subdomæne uden at adressen skifter navn.

Dvs, at når man skriver www.domæne2.dk, så skal redirecte til domæne2.domæne1.dk, men i adresse feltet skal der stadig står www.domæne2.dk. Selve det at få det redirected har ikke været det store problem, har prøvet flere forskellige koder og de virker fint nok. Der står bare domæne2.domæne1.dk og det skal der ikke.

Hjælp :)

Accepteret svar
Fra : soeren_mog

Modtaget 20 point
Dato : 08-12-05 22:08

Jeg har aldrig skrevet i Kandu før - men jeg har et login fra forrige årtusinde tror jeg. Så skulle jeg lige se hvad der blev skrevet her. (Nu har jeg sikkert overtrådt alle reglerne.)

Hvis du vil beholde domænenavnet i adresselinien, kan du lave en skjult topframe og så køre den side, du vil have vist fra subdomænet i underframen. Topframen skal bare sættes til ingenting i størrelse.

Frames er ikke særligt hensigtsmæssige, så måske er det ikke nogen særlig korrekt løsning - men når du spørger i phpdelen af dette forum, må det være en kodet løsning du vil have?

Kommentar
Fra : neoleash

Dato : 09-12-05 15:16

Ja, det var det. Vi har løst det efter 4-5 dages søgen og spørgen.

Godkendelse af svar
Fra : neoleash

Dato : 09-12-05 15:17

Tak for svaret soeren_mog.