/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Trådløst headsæt med mikrofon
Fra : Nordsted1
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 01-12-05 14:27

Som overskriften siger, søger jeg et trådløst headsæt med mikrofon, men er der nogen der ved hvor det kan købes??Det skal bruges til pc ikke telefon

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-12-05 14:45

Nordsted1

Kan købes overalt i Radio/tv forretninger (Merlin - El-Giuganten m.fl.) og i Bilka

Clou

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-05 14:49

Er din PC udstyret med blue tooth?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-05 15:06

tedd.... ja der er blue tooth

clou.... den kan ikke købes i Merlin, eller Zeitech

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-12-05 15:07

prøv at se hos www.biltema.dk
headsæt http://www.biltema.dk/index.asp
pris 59-kr

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-05 15:21

Ok så burde ethvert blue tooth headset kunne bruges!
Feks. http://www.pc-netto.dk/templates/product.asp?productguid=125%2D37&groupguid=12128

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-05 15:59

Nu har vi tjekket div. link, vi kan godt se at det kan købes som blue tooth, men vi tror ikke det er rart at sidde med i flere timer af gangen.?? Det er til vores søn, som bruger det når han er til LAN, så vi tror det er bedst hvis det er de
store hørerbøffer,med stereo, til begge ører med en bøjle over hovedet, og så en mikrofon. Han har med leding, men han ønsker sig det trådløst

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-05 16:23

Så det nogle helt andre priser vi snakker om! Men man kan godt få stereo hørebøffer med bluetooth
F.eks http://www.pcheadset.dk/product.asp?product=729&sub=278&page=1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-05 16:42

tedd..... det er lige præcis sådan nogle vi mente, men sikken en pris!!!! vi lader lige spørgsmålet stå åbent i tilfælde af der kommer nogle billigere "frem" men ellers er pointene dine

Kommentar
Fra : H2

Dato : 01-12-05 19:01

Bruger selv denne. virker fint op til 4-5m væk fra min pc.
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=90807

H2

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-05 20:27

Tak for svaret tedd. Ja det var sådan nogle vi mente, men jeg tror nu også på, at der kommer flere modeller på markedet, og så falder prisen - optimist har man da lov at være -

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-12-05 02:08

Ja da