/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Kabel fra PC til nåde PC skærm og til Pr~
Fra : richardt
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 01-12-05 13:58

Jeg vil gerne forbinde en PC skærm og en Projektor til den samme AGP kort, altså det normale stik til skærmen.
Min gamle Projektor havde et kabel med en lille boks på med 2 udgange, et til PC skærmen og et til Projektoren, men dette kabel duer ikke til den nye Epson EMP S1H Projektor.
Findes der sådan nogle Y kabler eller kender nogen en anden udvej.
MVH Jens Richardt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-05 14:56

Den bedste udvej er vel at købe et agp kort med to skærmudgange, hvad de fleste har i dag!

Kommentar
Fra : richardt

Dato : 01-12-05 23:00

Tedd.
Tak, ja det bliver nok den letteste løsning, men de fleste skærmkort har et 15 bens skærmstik og et DVI stik.
DVI stikket har så en adaptor til 15 bens stik, ASUS og HIGH Tech, men kører begge disse udgange med samme signal samtidig? Jeg skulle jo gerne se det samme signal begge steder.
Undskyld hvis det er for dumt men jeg ved ikke så meget om emnet.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-05 02:12

Ja du kan sætte skærmkortet til at køre i klone mode!

Godkendelse af svar
Fra : richardt

Dato : 26-01-06 00:03

Tak for svaret tedd.
Jeg købte et grafik af typen som jeg nævnede og det virker fint, der er en masse justeringsmuligheder til kortet, så man kan lave 1000 ting, efter 3 timer lykkedes det mig at komme tilbage til den rigtige indstilling igen.
Tak for svaret.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-06 01:41

Ja man kan hurtigt komme langt ud i indstillinger