/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
spærre en mappe
Fra : shallowbay
Vist : 605 gange
50 point
Dato : 30-11-05 16:57

davs.. Kan en af jer lige hurtig sige mig hvordan jeg sætter en kode på en mappe?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 25 point
Dato : 30-11-05 17:15

det kan du med det her program for eks:
http://www.geocities.com/siliconvalley/program/5187/DMagic.html

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 30-11-05 17:16

Du skal bruge et særligt pogram til dette.
Dog kan jeg ikke anbefalde dig at gøre det, da der som regel er problemer med at komme ind i mappen efterfølgende.
Læs selv her: http://www.tweakup.dk/forumnew/search/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-11-05 17:17

du kan også vælge at gøre mappen privat:
Åbn Denne computer.
Dobbeltklik på det drev, hvor Windows er installeret (normalt drev C, medmindre der er flere drev på computeren).
Hvis indholdet af drevet er skjult, skal du klikke på Vis dette drevs indhold under Systemopgaver.

Dobbeltklik på mappen Dokumenter og indstillinger.
Dobbeltklik på brugermappen.
Højreklik på en mappe i brugerprofilen, og klik derefter på Egenskaber.
Marker afkrydsningsfeltet Gør mappen privat, så kun jeg har adgang til den under fanen Deling.

Godkendelse af svar
Fra : shallowbay

Dato : 17-01-06 09:11

Tak for svaret miritdk.