/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Package and Deployment
Fra : CADmageren
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 07-11-02 15:46

Hejsa.

Jeg bruger Package and Deployment et setup program.
For at køre programmet kræves der imidlertid yderligere 300 jpg filer, og tilsvarende datafiler, som skal placeres i programmappen, i hver sin undermappe.

Er der nogen der ved hvordan disse to undermapper kommer med i CAB filen?? (Automatisk!!!)

Mvh
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-11-02 14:24

Som svar på skriblerier nedfældet af CADmageren :

> Jeg bruger Package and Deployment et setup program.
> For at køre programmet kræves der imidlertid yderligere 300 jpg filer,
> og tilsvarende datafiler, som skal placeres i programmappen, i hver
> sin undermappe.
>
> Er der nogen der ved hvordan disse to undermapper kommer med i CAB
> filen?? (Automatisk!!!)
>
P&D er noget skrammel

Jeg bruger selv Inno Setup
http://www.jrsoftware.org/isinfo.php

Og My Inno Setup Extensions
http://www.wintax.nl/isx/

mvh/Peter Lykkegaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-11-02 16:23

Hej Peter

Hvordan fanden har jeg klaret mig indtil nu, uden det program??

Tak for tippet.

Mvh
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 08-11-02 16:34

Som svar på skriblerier nedfældet af CADmageren ApS :

> Hvordan fanden har jeg klaret mig indtil nu, uden det program??
>
Jeg tror at alvoren først går op for dig når du finder ud hvor fleksibelt
programmet egentlig er
Der skal lidt planlægning til under oprettelse af VB projektet, men ellers
sparker det ...

mvh/Peter Lykkegaard

Godkendelse af svar
Fra : CADmageren

Dato : 10-11-02 10:47

Tak for svaret Peter Lykkegaard.