/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Poolbord??
Fra : SjalaJonez
Vist : 3509 gange
150 point
Dato : 30-11-05 12:44

Jeg har siddet og kigget i det nye Føtex reklame blad, som lige og kommet ind af døren..
Der kan man få et Poolbord, der står godt nok ikke noget navn på det..
Også står der at det er lavet til internationalt brug, spillefalden måler 90 x 180 cm og udvendige mål: 113 x 203 cm..

Er det den originale størrelse ?
Og tror i at det er noget værd..?
Det koster 2799,- og det er med det hele, + levering..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-11-05 16:14

Hej SjalaJonez.

Nej det er IKKE den originale størrelse. Vil du vide mere om Billard skal du gå ind på:

http://www.ddbu.dk/

Med hensyn til materialereglement er her et direkte link:

http://www.ddbu.dk/downloads/MR05-06.pdf

I bilag M står alt om Pool-bordet.

Hilsen

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 150 point
Dato : 30-11-05 16:44

P.S.: DDBU er Den Danske Billard Union. Denne samler og repræsenterer alle former for Billard der spilles i Danmark. Unionens regler om såvel spillene som materialer er i nøje overensstemmelse med internationale regler.

M.h.t. Pool-materialerne skal du i ovenstående 2' link bladre frem til side 20.

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 01-12-05 12:49

Takker mange gange :)

Kommentar
Fra : Frodo1988

Dato : 24-01-06 22:50

Hej SjalaJonez

Jeg ville lige høre om du har købt poolbordet fra føtex, eftersom jeg selv overvejer at købe det. ?
HVis du har købt det vil jeg meget gerne høre hvad du synes om det og om det er noget værd ??

MVH Frodo1988