/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
McAfee Personal Firewall promter hele ti~
Fra : Tobster
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 30-11-05 09:46

Jeg har et program som går på nettet og McAfee Personal Firewall promper hvert 2. minut ca for at jeg skal "allow". Det gør jeg så i håb om ikke at blive spirgt igen... Men det gør jeg.... Meget irriterende....
Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere både programmet og McAfee Personal Firewall, men intet virker... Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-05 10:28

Skift til Sygate's gratis personal firewall. Den fungerer uden problemer af omtalte slags :

1.) http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9706
2.) http://gladiator-antivirus.com/forum/index.php?showtopic=11735

Du henter den her : http://www.download.com/3001-2092-10184369.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-11-05 10:35

molo - læg lige mærke til tippet her: http://www.kandu.dk/dk/tip/12884

tobster - er der ikke mulighed for at sætte flueben i "husk..." ?????? Huskerr ikke McAfee men de fleste har den mulighed jo

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 30-11-05 10:37

jo den skriver at den vil huske og oprette en regl... Den er begyndt emd dette efter jeg formatterede igår.... Før det var der ingen problemer mellem de 2 programmer....

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 30-11-05 10:37

jo den skriver at den vil huske og oprette en regl... Den er begyndt emd dette efter jeg formatterede igår.... Før det var der ingen problemer mellem de 2 programmer....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-05 10:44

miretdk -> Ok. læste netop lige hos Sygate:

Citat
Important Notice: Effective November 30th, 2005 all Sygate consumer firewall products will be discontinued. For technical assistance with these products, please email SMBSupport@Symantec.com. In addition, the consumer firewall support forum will be available for 60 days per our standard support policy. Note: this end of life only applies to the consumer firewall products and does not affect Sygate's Enterprise firewall and endpoint compliance products, which are still be updated and supported. Thank you and we look forward to assisting you with the wonderful line of Symantec products. Please click here for Symantec Support.

..og øeehhh... det er jo idag
Betyder det at jeg skal afinstallere sygate eller kan jeg blot fortsætte med at bruge den installation jeg allerede benytter? Eller er det blot fremtidige downloads og support der stopper. Jeg synes ikke det fremgår tydeligt nogen steder? Måske man bør spørge hos Spywarefri? ...eller stille et spørgsmål hér på kandu.dk?

Hmmm... jeg gør i første omgang det sidste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-11-05 10:45

hvis du lige har opdateret er det vel bare sådan at den igen skal have besked om hvad den må og ikke må indtil videre ??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-11-05 10:47

molo - aner det ikke - synes det lyder som lidt af hvert