/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
hvordan skjuler man sin ip-adresse?
Fra : mlh_
Vist : 1180 gange
20 point
Dato : 07-11-02 15:03

Spørgsmålet er som ovennævnte, hvordan skjuler man sin ip-adresse? Er der nogen steder på nettet hvor man kan gå igennem en proxyserver?

Accepteret svar
Fra : Embla

Modtaget 30 point
Dato : 07-11-02 16:25

Hejsa mlh_

Ja der er steder på nettet hvor du kan gå igennem en proxyserver, men inde du gør det skal du spørge dig selv om
"er det noget jeg vil betale for eller ej?"
Dem man betaler for er nemlig meget bedre:)
Hvorfor er det lige du har brug for at skjulde din ip?
Måske det er mere simpelt for dig at bruge
http://nonymouse.com/anonwww.html og/eller http://www.anonymizer.com/
(de findes oz både som gratis og betalende)
Du slipper for at lede efter nye proxyserver når de gamle ik virker mere ved at bruge dem

Vh Embla

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-11-02 17:03

> Spørgsmålet er som ovennævnte, hvordan skjuler man sin ip-adresse? Er
> der nogen steder på nettet hvor man kan gå igennem en proxyserver?

Prøv www.anonymizer.com

mvh
Kim Jensen

Godkendelse af svar
Fra : mlh_

Dato : 08-11-02 12:28

Tak for svaret Embla, ved du tilfældigvis også hvordan ip-adressen kan sløres når man downloader noget?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 21:16

Du kunne jo også bare prøve www.jupe.dk

"mlh_" <mlh_.news@kandu.dk> wrote in message
news:Beuy9.5205$oC3.796650@news010.worldonline.dk...
> Spørgsmålet er som ovennævnte, hvordan skjuler man sin ip-adresse? Er
> der nogen steder på nettet hvor man kan gå igennem en proxyserver?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>