/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
lyd!?
Fra : dikal19
Vist : 302 gange
200 point
Dato : 29-11-05 22:46

hejsa derude!! jeg vil gerne ofre nogle point hvis i kan hjælpe mig med et problem..

problemet er: når jeg snakker i min microfon kan jeg høre det selv og det er irreterene plz beder om jeres hjælp. hvad skall jeg gøre

mvh Dikal:P

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 29-11-05 22:52

det er som regel hvis en af parterne har skruet for højt op eller kun en bruger mikfofon og bordhøjtaler.
Hvor opstår det - messenger - skype ???????????????????????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-11-05 22:55

ps - uanset hvad så er det en god ide at køre de indbyggede test der er hvis det er i en af de messengere der er med lys

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 29-11-05 22:56

jeg kan høre mig hele tiden har headset på selvom der ikke køre nogen programmer forstår det ikke ?? håber du har et svar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-11-05 22:57

øhh selvom der ikke kører nogen programmer ???

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 29-11-05 22:59

ja
jeg siger noget og kan høre det i min højtaler i headset vil sige somom microfonon er på hele tiden så jeg kan snakke og høre mig selv

Godkendelse af svar
Fra : dikal19

Dato : 29-11-05 23:04

Tak for svaret miritdk. jeg fandt ud af det men giver dig alligevel de point som du ahr fortjent tak for hjælpen mvh Dikal

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-11-05 23:05
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-11-05 23:06

hov hov du var lige lidt tidligt ude - hvad fandt du ud af ??????????

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 29-11-05 23:10

ja jeg fandt ud det med jeg kunne høre mig selv men tak det var min 3d audio configuration der var instillet forkert så men tak for den hjælp du kom med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-11-05 23:13

det var nu ikke for at genere dig jeg skrev igen det var for at fremtidige brugere kunne få glæde af dit svar som du selv fandt

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 29-11-05 23:15

når ja ok ved jeg godt du ikke ville