/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Autolaker.
Fra : tullenulle
Vist : 1301 gange
75 point
Dato : 28-11-05 17:45

Nogle som ved hvad det ca vil koste at få malet en mc, excl stellet....
Bor i Ikast, så det må gerne være i dette område, hvis der evt. skulle være en som kan gøre dette.

MVH. Tullenulle

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 28-11-05 18:00

Tjah, nu er der jo l-i-d-t forskel på om det drejer sig om en offroader med tank, sidedæksler og skærme, eller det er en gaderacer med 110% fuldkåbe i perlemorslak, eller en kæmpe-flyder med kåbe, dæksler, tasker og sædeskåle.....
Så lidt mere info......

Kommentar
Fra : tullenulle

Dato : 29-11-05 18:27

Hej igen...
Ja det har du da egentlig ret i

Det drejer sig om en Kawasaki GPX 75oR

http://www.k3.dion.ne.jp/~gpx-750/LOVELOG_IMG/20050630fa4c7a64.jpg

Prøv "copy" ovenstående linie ind i din Browser.

Den skal males Kawasakigrøn.

MVH. Tullenulle.

Accepteret svar
Fra : Niederhof

Modtaget 75 point
Dato : 29-11-05 20:02

Du kan jo prøve http://www.mc-lakering.dk/ i Virklund eller Ret-Lak i Sunds - de sidste havde et godt ry omkring bil-lakering da jeg boede på Herning-egnen for 15-20 år siden......

Godkendelse af svar
Fra : tullenulle

Dato : 02-01-06 16:27

Tak for svaret Niederhof.