/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Videoredigering/moviemaker
Fra : webgun
Vist : 417 gange
20 point
Dato : 27-11-05 19:09

Jeg har leget lidt med Win.Movie Maker, men syntes at det er ret mangelfuldt. Særligt når det drejer sig om at tekste filmklip,m.m.
Hvad er det bedste og mest brugervenlige videoredigeringsprogram på markedet?. Evt links til forhandlere?, eller er der noget godt freevare??

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 27-11-05 19:16

pinacole studio 8 skulle være godt, kender en del der bruger det, men bruger det ikke selv.
Det koster penge. Men er et meget brugt pogram.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 27-11-05 19:24

Jeg vil gerne betale for et program, hvis det rykker!!!

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 27-11-05 19:27

Her har de go forstand på den slags www.tweakup.dk de svare hurtigt, dog er du nødt til at lave en bruger

Kommentar
Fra : kej55

Dato : 28-11-05 08:07

Hej.

Jeg vil anbefale Adobe Premiere 6.5 eller Pro, det er ubetinget et af de bedste programmer, du kan lave alt i dette program, men det er ikke billigt.

Kurt J.
Odense

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 29-11-05 12:41

Jeg kan også varmt anbefale Adobe Premiere, og vil også sige at det er et ret dyrt program, men hvis du bare skal bruge det til at redigere dine feriefilm med, så kan du nemt klare dig med ver. 5.0 det er en ældre udgave, men tumler digitalt video helt fint, prøv at se efter programmet i den blå avis.
MEN det er jo et ret stort program, så tro endelig ikke at det er et program du lige sidder og hygger dig med en times tid, og så er du ellers oppe og køre, du vil ganske givet få mange nederlag, så pas på ikke at blive bange for det, for det kan man alså godt, jeg taler af erfaring, men når du så føler at du er blevet dus med det, og kan bruge det til dine film, så skal du bare lige vide at det kan 1000 gange mere en du nu har fundet ud af.

Held og lykke med det.