/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Headset tilslutning
Fra : food_life
Vist : 450 gange
200 point
Dato : 27-11-05 16:24

Hej

Jeg har højtalere tilsluttet min PC, og nu vil jeg gerne have tilsluttet et headset - og for mig at se mangler jeg en udgang - hvad gør jeg?

mvh

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-11-05 16:28

Nu har jeg tilslutning for headset foran på min computer, men jeg har alligevel investeret i denne http://www.datatelpartner.dk/catalog/product_info.php?cPath=14&products_id=72
for så kan jeg med et enkelt tryk på boksen bestemme om lyden skal komme fra højtalere eller headset.

//bentjuul

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 27-11-05 16:29

heeeey

du kunne evt købe et dobbelt jack-stik tror jeg nok det hedder

så sætter du den i dit lydkort og derfra er det 2 udgange til lyd

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 210 point
Dato : 27-11-05 16:31

bentjuul har givet dig svaret...men der er også denne>>>
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=710226

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 27-11-05 16:40

Hej
Du kan købe en i BilTema
Kun 49,95Kr

IPM

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 27-11-05 16:43

Tak for svaret dbl.
Du får point - linket virkede!

mvh