/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lænestol fra Kvickly? noget lignende?
Fra : lyhne1
Vist : 671 gange
50 point
Dato : 27-11-05 14:39

Hejsa.

Jeg var åbenbart for langsom.. Så nu er den stol jeg havde udset mig udsolgt....

Den kan ses her:http://www.coop.dk/NETtorvet/katalog/katalog.asp click på side 35...

Er der nogen her, der har set noget tilsvarende?? (Jeg har set Valetta stolen i Idé-møbler)

Håber i kan hjælpe???

VH
Lyhne1

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 27-11-05 15:30

Der er jo altid den klassiske (..men dyre) orginale Chaise Lounge af Le Corbusier.

http://shop.1929.dk/product.asp?product=27&sub=0&page=1

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 27-11-05 16:31

Jeg har købte flere gang hos coop. De to af gange var jeg for langsom,de har et system om man genbestiller med det samme. Det virket for mig hvor jeg bekraftet køb inden for to dage. D.v.s. jeg fik sagerne med kun to dages forsinkelser.Min anbefaling til dig er at genbestil og se hvad der sker!!

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 27-11-05 16:45

Molo-> ja, den er lækker... Holder bare ikke helt prisen, vel

Colini-> Ja, det ville jeg såmænd også gøre, hvis de kunne levere.. Den kommer ikke på lager igen...

Lyhne1

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-05 16:55

lyhne1 -> Har du prøvet at ringe rundt til flere fillialer? Mine forældre havde udset sig en havelænestol, som så var udsolgt i Hillerød, men en afdeling i Lynge havde den stadig og de kunne så købe den dér

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : lyhne1

Dato : 21-03-06 11:05

Tak for svaret molokyle.

Jeg fik aldrig fat i den.. Men så den forleden stå i vores lokale Kvickly. I virkeligheden er den utrolig grim
Så det var nok for det bedste...

Vi fandt Valetta-stolen fra idé møbler i brun på tilbud til godt 3 Slag, Den er til gengæld rigtig lækker...

Tak for budene..

Lyhne1