/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Hjælp til Panit Shop Pro
Fra : LoneS
Vist : 1157 gange
130 point
Dato : 27-11-05 10:47

hejsa alle samme
Er der ikke en som kan fotælle mig hvordan man laver Banner i Panit shop pro
skal helst være så man kan forstå det er nok lidt langsomt i betrækket
håber der nogle som kan hjæpe mig
Hilsen Lone

www.blackandwhites.webbyen.dk

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 27-11-05 11:09

Et banner
start med at vælge din størrelse på dit banner ca. 468 pixel i bredden 60 til 75 pixel i højden lidt efter hvad du skal have på dit banner
så skal du have farve på eller et billede motiv igen dit valg
er det farve vælge du den i farvepalleten
skal det være et billede skal det være lige så bredt som dit banner for at det ikke skal komme til at se grimt ud,
på billedet udvælger du det område som du vil have på dit banner og trækker en ramme i den højde og længde som dit banner med selection tools værktøjet i venstre menu. så er det næsten færdig, men det er lidt flad,
vil du have at det skal fylde lidt, så skal du benytte inner bevel den kan du lege lidt med og finde ud af hvad du syntes ser bedst ud.
nu skal du have tekst på
så trykker du på bogstavet a som er tekst værktøjet og skriver din tekst justere den på plads og merged tekst til sidst gå du op i effect menuen og trykker på sharpen ->sharpen. og gem husk at gemme tit.

Du kan finde opskrifter på hjemmesiden http://www.ingerlise.dk/ hun har også nogle der forklarer hvordan du gør.
Mvh Bevi54

Accepteret svar
Fra : bilkiario

Modtaget 140 point
Dato : 27-11-05 11:46

Hej

Prøv denne side, der er mange ting, som kan bruges

http://www.pspvenner.dk/tutorials_2/tutorials_2.htm

Go fornøjelse
mvh
bilkiario

Kommentar
Fra : bilkiario

Dato : 27-11-05 11:46

Hej

Prøv denne side, der er mange ting, som kan bruges

http://www.pspvenner.dk/tutorials_2/tutorials_2.htm

Go fornøjelse
mvh
bilkiario

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 29-11-05 08:42

Tak for svaret bilkiario.