/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Jesus og josefine og On the beach
Fra : mariasmor
Vist : 479 gange
50 point
Dato : 26-11-05 17:17

Hej er der nogen der har den originale julekalender jesus og josefine på VHS og vil sælge til mig? Inckl. forsendelse vil jeg max give 160 kr.

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe filmen on the beach med Armand Assante fra 2005. Hvor folk i en ubåd efterforsker et atomudslip
Det skal helst være på DVD med danske undertekster og engelsk tale

pia.carsten@oncable.dk

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 26-11-05 17:27

prøv i en byttecettral

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-05 20:47

Du kan også prøve at kikke på www.qxl.dk lige nu kan jeg bare ikke komme ind og tjekke, men om det er deres side

eller min pc der driller, kan jeg ikke lige finde ud af